Często zadawane pytania

W tej sekcji znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Często zadawane pytania

  • Jesteśmy biurem turystycznym założonym przez Polaków, z polskim personelem i kierującym swoją ofertę do polskich turystów wypoczywających na Krecie.
  • Jesteśmy bezpośrednim organizatorem oferowanych wycieczek fakultatywnych.
  • Unikamy masowych i komercyjnych wycieczek. Tworzymy autorskie programy podróżowania i chcemy, aby odwiedzone przez Was miejsca pozostały na długo w Waszej pamięci i wiązały się tylko z pozytywnymi wspomnieniami.
  • Wybierasz wycieczkę wysokiej jakości i w atrakcyjnej cenie.
  • Posiadamy ubezpieczenie OC – decydując się z nami na wycieczkę możesz być spokojnym i cieszyć się z odwiedzanych miejsc.
  • Naszą misją jest oferowanie Wam jakościowych wycieczek pokazujących prawdziwe piękno wyspy.
  • Po wielu latach spędzonych na Krecie chcemy pokazać Wam wyspę tak, jak sami chcielibyśmy ją zwiedzać i opowiadać o niej tak, jak sami chcielibyśmy o niej słuchać.
  • Mamy profesjonalnych polskich pilotów z wiedzą i poczuciem humoru.
  • Wycieczki prowadzimy tylko w języku polskim.
Jesteśmy bezpośrednim organizatorem naszych wycieczek fakultatywnych, dzięki czemu możemy mieć wpływ na programy i jakość wycieczek. Na naszych wycieczkach są tylko turyści z Polski, a przewodnik prowadzi wycieczkę tylko w języku polskim. Programy naszych wycieczek starają się unikać komercji i utartych schematów. Chcemy pokazywać Wam prawdziwe oblicze Krety z uwzględnieniem największych atrakcji wyspy!

Pod każdą wycieczką znajduje się formularz, który pozwoli Ci zarezerwować miejsce na wybraną przez Ciebie wycieczkę.

Jeśli inne formy komunikacji są dla Ciebie wygodniejsze:

  • możesz skontaktować się z nami mailowo,
  • możesz do nas zadzwonić lub napisać na Facebooku  – pokierujemy Cię przez cały proces rezerwacji.

Kupić wycieczkę możesz również w naszym biurze stacjonarnym.

  • imię i nazwisko rezerwującego,
  • adres zamieszkania osoby rezerwującej wycieczkę,
  • imiona i nazwiska wszystkich uczestników,
  • daty urodzenia wszystkich uczestników,
  • liczbę osób dorosłych,
  • liczbę dzieci w wieku 2-12 lat,
  • liczbę dzieci w wieku 0-2 lata,
  • datę przylotu na Kretę oraz datę powrotu do Polski,
  • datę wybranej przez Ciebie wycieczki,
  • miejscowość w jakiej znajduje się Twój hotel,
  • nazwę Twojego hotelu,
  • numer telefonu aktywny w Grecji,
  • adres e-mail.

Na naszych wycieczkach dobrze bawią się zarówno dorośli jak i dzieci – urozmaicone programy sprawiają, że każdy wraca ze wspaniałymi wspomnieniami. Pamiętaj jednak, że to Ty znasz swoje dziecko najlepiej, a jego odczucia są kwestią indywidualną.

Posiadamy ubezpieczenie OC firmie European Reliance S.A. (Allianz) wobec osób trzecich, gdy ubezpieczony będzie zobowiązany do naprawienia szkody w następstwie czynu niedozwolonego wskutek niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania. Środki transportu, którymi się poruszamy również są ubezpieczone.

Na naszych wycieczkach odbieramy Was z hotelu bądź jego bliskiej okolicy. Dokładną godzinę oraz miejsce zbiórki otrzymacie w wiadomości SMS, w godzinach wieczornych dnia poprzedzającego wycieczkę. Poprosimy Was wtedy o potwierdzenie otrzymania wiadomości.

Na naszej stronie internetowej, w informacjach o danej wycieczce, możesz przeczytać co rekomendujemy na nią zabrać.

W większości przypadków, jedzenie oraz napoje nie są wliczone w cenę wycieczki. Szczegóły dotyczące każdej wycieczki znajdziesz na stronie. 

Nasze wycieczki są organizowane dla konkretnych regionów Krety Wschodniej – Heraklionu i okolic (region północny) oraz Jerapetry i okolic (region południowy). Wszystkie szczegóły znajdziesz na naszej stronie.

Jeśli tylko jest to możliwe, to zawsze staramy się rozpocząć i zakończyć wycieczkę o takiej porze, abyście zdążyli zjeść śniadanie oraz kolację w swoim hotelu. Nasze wycieczki są zazwyczaj całodniowe ze względu na bogate programy i wielkość wyspy. Przewidywane godziny rozpoczęcia wycieczki oraz jej zakończenia możecie znaleźć w informacjach przy każdej z wycieczek na naszej stronie, a dokładne godziny otrzymacie smsem na dzień przed wycieczką.

Minibusy i autokary, którymi się poruszamy, na przedniej szybie mają tabliczkę z naszym logo. Jeśli nie jesteś pewny czy to Twój autokar zapytaj kierowcy.

Bilet na rejs jest zawsze wliczony w cenę wycieczki, ale sam udział w rejsie nie jest obowiązkowy. W przypadku choroby morskiej warto zaopatrzyć się w aptece w potrzebne leki.

Zawsze staramy się, aby nasze rejsy odbywały się mniejszymi łodziami z mniejszą liczbą osób na pokładzie.  Nie dotyczy to rejsów promem pomiędzy wyspami greckimi, na które nie mamy wpływu.

Odradzamy zabieranie dużych wózków ze względu na Waszą wygodę oraz wielkość łodzi i pojazdów, którymi podróżujemy. Znacznie lepiej sprawdzi się chusta lub nosidełko.

Na każdej wycieczce warto mieć przy sobie gotówkę, która pokryje koszty jedzenia w tawernach oraz zakup ewentualnych pamiątek. W wielu miejscach na Krecie można już płacić kartą, ale posiadanie gotówki jest wygodniejsze. Szukanie bankomatu podczas wycieczki może być problematyczne.

Nie są, ale zawsze zachęcamy, aby odwiedzać ważne miejsca archeologiczne na naszych wycieczkach.

Tak, wycieczka może zostać odwołana ze względu na niewystarczającą liczbę osób. Takie sytuacje nie mają miejsca często. Jeśli jednak wycieczka będzie odwołana, powiadomimy Cię na dzień przed planowaną podróżą i zaproponujemy alternatywne dni lub formy zwiedzania.

Jeśli w powyższej sekcji nie ma odpowiedzi na Twoje pytanie – napisz do nas!

Kontakt

Zadzwoń do nas

Numer kontaktowy: +48 880 962 820
Jeśli w danym momencie nie możemy odebrać - napisz do nas SMS lub wiadomość na WhatsApp.

Napisz do nas

Wypełnij formularz kontaktowy lub napisz e-mail: kontakt@kretaparakalo.pl
Napisz do nas na Facebooku: https://www.facebook.com/kreta.parakalo

Odwiedź nas

Monis Eleoisis 0, 70014 Kato Guwes
Godziny pracy biura są nieregularne - zapraszamy do wcześniejszego kontaktu telefonicznego.

Formularz kontaktowy